قصدِ ورود دارید ؟!

  جستجو بین پست‌ها و کاربران
پس از ساپورت و مانتوهاي بدون دكمه ، حمله بعدي دشمن چه خواهد بود؟
22 + / 0 - 1393/02/19 - 12:42 در حجاب نامه
پیوست عکس:
Untitl54683ed.jpg
Untitl54683ed.jpg · 160x191px, 4KB
دیدگاه
PICHAK

عالییییییییییییییییییییییییی بود
از صبح فکر میکردم اینو چه جوری بگم!
زدی توی خال احسنت :)

1393/02/19 - 12:46 Like
nazi

خدا میدونه چه برنامه ای ریختن

1393/02/19 - 12:47 Like
MADARM-ZAHRA

خواهش ميشه
بعر از خواندن اون پست شما به ذهنم رسيد
با تشكر از جرقه اي ك در ذهنم زدي

1393/02/19 - 12:47 Like
PICHAK

ماشاء الله به ذهنت لطفا زیرش بنویس

1393/02/19 - 13:01 Like
MADARM-ZAHRA

چشم
اما يه چيزي چرا انقدر زود بازنشر ميكنند دوستان؟؟
بهتر نيست بذاريم يه چندساعتي بگذره بعد بازنشر كنيم كه ادماي جديد ببينند
اينكه شما يه پستي زدي و حاضرين ديده اند و بعدش من بازنشركنم كه همون حاضرين ميبينند
ها؟؟

1393/02/19 - 13:04 Like
PICHAK

بله ابجی اما بازنشر فقط برای دیدن در الان نیست. مثلا مطلب شما را صد نفری که دنبال کردی فقط میبنن ول من وقتی بازنشر کنم 200 نفری که دنبال کردم میبینن :)

1393/02/19 - 13:10 Like
MADARM-ZAHRA

اهان
راست ميگيدا
خوب شد پرسيدم خخخخ

1393/02/19 - 13:12 Like
PICHAK

با ایجاد تشکل های منسجم امر به معروف و نهی از منکر باید جلوی این برنامه به صورت جدی گرفته شود.
محترمانه در عین اقتدار
داریم از حق دفاع میکنیم.

1393/02/19 - 13:21 Like
PICHAK

اره منم به همین فکر میکردم! مانتو! امروز همه بیدا شدیم الحمدلله!
خب راهکار بدید دوستان

1393/02/19 - 13:27 Like
MADARM-ZAHRA

همين الانشم كمتر شده
كاش ميشد پيشگيري كرد
موندم اين هايي كه يهو محجب ميشن چه اتفاقي در درون و اعتقاداتشون رخ ميده
كاش ميشد همونو براي سايرين ايجاد كرد
شايد يه چيز كلي مشتركش همين تلنگر زدنه ،يه تلنگر به روح و ذات پاك ادمي

1393/02/19 - 13:28 Like
MADARM-ZAHRA

يه روش ديگه كه نميدونم چقدر عمليه
توليد و پخش لباسهاي مناسب يعني هم زيبا شكيل با كيفيت و البته با حجاب باشه
پخشش رو هم فروشندگان و قشر مذهبي كسبه انجام بدن

1393/02/19 - 13:33 Like
PICHAK

افرین مادری! ماشاء الله نبوغ فرهنگی هستین همتونا
مثلا یکیش خود من!
بی حجاب نبودم، اما مانتویی بودم با مقنعه ساده.
اما به لطف خدا از 88 چادری شدم.

خیلیا ازم پرسیدن، نقطه عطفش اینه
از بس باطل و زشتی در جامعه به چشمم زننده اومد که حق به چشمم خیلی عین شد
یه جورایی به غیرتم برخورد و بیدار شدم
مخصوصا از روزی که بی احترامی به قران و اهل بیت و .. شروع شد
حس کردم خیلی کم کاری کردیم که اینا اینقدر گستاخ شدن
یهو نیت کردم به احترام بانو زهرای مرضیه سلام الله علیها، چادر سر کنم.
گرچه لایقش نیستم و خیلی چادر حرمت داره.

1393/02/19 - 13:35 Like
nazi

منم یهو تصمیم گرفتم به چادر و حجاب اینا
قبلا تمایلم به بی حجابی زیاد بود
یهو نمیدونم یه حسی درونم ایجاد شد که نزدیک به خدای خودم بشم باش درد و دل کنم
حرف بزنم
خلاصهه بگم یهو ایجاد میشه

1393/02/19 - 13:43 Like
MADARM-ZAHRA

چه جالب
خوب خود شماها بگيد چه طوري ميشه اين فطرت برخي ادماي بدحجاب رو مجددا بيدار كرد؟
شما تجربه هايي رو داريد كم و بيش شبيه به اونها
قصد جسارت ندارما .من باب كسب تجربه ميگم

1393/02/19 - 13:55 Like
MADARM-ZAHRA

من خودم يسري بچه ها رو ديدم بواسطه سفر راهيان نور متحول ميشن و سمت حجاب ميان
خود من چادري بودم اما نه تا اين حدي كه الان هستم.و اينكه همشو از راهيان و شهدا دارم

1393/02/19 - 13:57 Like
nazi

بعللله نه من شبیه اونا نبودم تمایل داشتم

خاهش میکنم
راستش نمیدونم چجوری بگم
یسری افراد در جامعه دیدم آدم های مذهبی و سرشناسی بودن

برام جالب اومد خودمم یه همچین شخصیتی داشته باشم
و البته
خیلی هم به خدا امیدوار شده بودم
و باهاش حرف میزدم و تصمیم گرفتم به این دستورات خدا عمل کنم

1393/02/19 - 13:58 Like
MADARM-ZAHRA

@behabadi
خوشحال ميشيم نظرات شما رو هم بدونيم

1393/02/19 - 13:59 Like
MADARM-ZAHRA

افرين الگو سازي
وجود ادماي خوب در اطرافمون.كسايي كه ميبينيم در عين دينداري در اخلاق و رفتار و .... هم خيلي خوبند
اما چه كنيم با ادمايي كه به عنوان مذهبي شناخته شده اند اما رفتارهاي غلطي هم داارن كه ممكنه باعث دلزدگي بشه؟

1393/02/19 - 14:01 Like
nazi

راستش اینتور آدما واقعا باعث دلسرد شدن افرادی میشن که میخان به طرف خدا برگردن

نمیدونم
واقعا باید چیکار کنیم مشکل بزرگیه

اگه از ابتدا روحیاتشونو خوب میساختن الان اینتوری نبود

1393/02/19 - 14:03 Like
MADARM-ZAHRA

ااره
موافقيد توي بهشت و هرجايي كه ميدونيم شرايطش هست اين طرح رو بزاريم ؟ببينيم كيا ميتونن طراحي لباس كنند يا دوخت لباس رو به عهده بگيرند و بعد هم بريم براي مسيله فروشش...
الان نزديك تابستونه و طرحاي جديد لباس و كيف و كفش داره وارد بازار ميشه
شايد به تابستون نرسيمك اما بهترين موقع پاييزه كه بحث سرما و پوشش لباس بخاطر حفاظت از لبالس هم مطرح ميشه

1393/02/19 - 14:07 Like
nazi

بعلللله
بلاخررررره مام میتونیم خودمونو مطرح کنییم
تا این مدلای چرت و پرت خارجی

1393/02/19 - 14:09 Like
MADARM-ZAHRA

من ديروز اصفهان بودم اون محله هاي خيلي مرفه كه ديگه حجاب رنگي نداره
راستش چيزي كه ديدم همين لباسا و مانتوهاي گشاد بود كه مامانامون دوران حاملگي ميپوشيدن الان مدتي ست مد شده هم بلنده هم گشاد اما پنديده شده شايد چون رنگ بندي داره و راحته و خنكه
پس الان كه اين علاقه توي يسري ادما هست ماهم ازش استفاده كنيم

1393/02/19 - 14:13 Like
shokravi

(✿◕‿◕)
آره من هم از قبل چادری نبودم
اینو جدی میگم
فقط یک بار چادر سرم کردم اونم نقش ی پیرزنه رو بازی کردم

1393/02/19 - 14:14 Like
nazi

خخخخخ

1393/02/19 - 14:17 Like
MADARM-ZAHRA

بالايي

1393/02/19 - 14:18 Like
nazi

امروز هم اتفاقا دیدم ازشون

باید یه مدلی باشه که هم با حجاب
زیبا
سنگین
باشههههههه

1393/02/19 - 14:18 Like
shokravi

چقدر جلف میشم چادر سرم کنم
مگه نه؟
{-264-}

1393/02/19 - 14:20 Like
MADARM-ZAHRA

حتي ميشه از كسايي كه انتن دارن پرسيد كه چطوريه؟الان چه لباسي داره بيشتر نشون داده ميشه
اينجوري هم پيش بيني ميشه كه چي قراره بيااد تو بازار
هم اينكه الان چي مورد پنده ، نكات خوبشو بگيريم تو كارمون استفاده كنيم تا كارمون مشتري داشته باشه

1393/02/19 - 14:20 Like
MADARM-ZAHRA

حاجي
قاعدتا خيلي داغون ميشيد اگه چادر سر كنيد
من كلي كار دارم اينجا نشستما
نظر جدي بديد خواهشا

1393/02/19 - 14:21 Like
shokravi

مشتری؟؟؟
مشتری برا چی؟
برای پیرزنه؟
خخخخخخخ

1393/02/19 - 14:22 Like
nazi

خخخخ

نه خوشگل میشی
بپوش

1393/02/19 - 14:24 Like
nazi

باید یسری طراح لباس پیدا کنیم!!!

1393/02/19 - 14:25 Like
shokravi

طراح لباس
یا
طراح ، لباس
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/02/19 - 14:26 Like
MADARM-ZAHRA

اقا مث اين دانشجو شيطونايي ها...
يه نگاه كلي رو ديدگاهها بندازيد ميگيريد قضيه رو

1393/02/19 - 14:27 Like
nazi

نه اشتباه فهمیدید

لباس ،، طراح

1393/02/19 - 14:29 Like
shokravi

بهمن پارسال موزن داشتم
[لينک هم فقط براي اعضا قابل مشاهده مي باشد]

1393/02/19 - 14:31 Like
MADARM-ZAHRA

نمونه كارا ر نداريد ؟

1393/02/19 - 14:33 Like
nazi

واوووووووو

خو واس مام طراحی کنین

1393/02/19 - 14:33 Like
shokravi

چرا دارم مانتو لباس شب و......
البته قیمت ها بلا بود

1393/02/19 - 14:34 Like
nazi

ما فرررق دارررررریم واسه ما ارزون بدین خو

1393/02/19 - 14:35 Like
shokravi

همشون فروخته شد
باید نمونه ببینید براتون دوخت

1393/02/19 - 14:36 Like
MADARM-ZAHRA

ببينيديه كاري كنيم ميخوايم وارد جامعه بشه
اصن از قيمت حرف نزنيم -اجرش رو شهدا ميدن

1393/02/19 - 14:39 Like
nazi

من میام فعلا خدافظ

1393/02/19 - 14:40 Like
MADARM-ZAHRA

اقاشكروي
مثلا عكسي از طرحا و مدلاتون نداريد ؟ كه كمكمون كنه

1393/02/19 - 14:47 Like
shokravi

چرا خیلی طرح هست

1393/02/19 - 14:47 Like
MADARM-ZAHRA

خوب خداروشكر
كاش بقيه دوستان هم بيان نظر بدن و ببينيم اين طرحه عملي ميشه يا نه
اگه شماهم موافق باشيد كه چه بهتر كمك خيلي بزرگي خواهيد كرد به ما.
موافقيد يه خطاب كلي بزنيم دوستان رو؟تا هروقتي كه اومدن بهشت بيان يه نظري هم به ما بدن

1393/02/19 - 14:58 Like
shokravi

بله پیشنهاد خوبیه
در این خصوص مطالعه داشتم
{-233-}
اینم در حال مطالعه کردن

1393/02/19 - 15:08 Like
MADARM-ZAHRA

افرين
منم بازخواهم گشت تا دقايقي ديگر

1393/02/19 - 15:11 Like
shokravi

@hasan
@kasa313
@ana69

1393/02/19 - 15:21 Like
PICHAK

نظرات مادری عالی بود و دوستان همفکری خوب
بله از این مانتو گشادا که مد شده و به قول شما سلیقه خود افراده اگه به تولید انبوه برسه و یه بارم ما اینا رو بدیم مانتویی هامون بپوشن و مد کنن در جامعه عالیه
فقط باید بتونیم بازار تولید را با حمایت مالی در بخش تولید به اجرا دربیاریم. هزینه پارچه خیلی مهمه که به یه تولید کننده مومن بگیم اینکارو بکنه.
طراحی هم مهمه اما قبلا انجام شده و تولید انبوه در رنگایی که ملایم و جلف نباشه خیلی مهمه. و تبلیغ کنیم که یهو مد بشه.
مطمئنا همه میخرن وقتی خود بازاری های مومن حمایت کنند. و مثلا به بورس های مانتو مثل هفت تیر بگیم همکاری کنند با اتحادیه شون صحبت کنیم.
و همه اینها یک نفر ادم اینکاره را در این صنف میطلبه که یاری کنه.

1393/02/19 - 15:54 Like
MADARM-ZAHRA

ممنون بانوعبد
بنظرم اول بايد توي شهرهايي مث تهران اصفهان شيراز و... كه يه جورايي مردم بيشتر دنبالشن و يا طراح و مدلساز زياد داره بايد كار كنيم
به مهسا هم يبار اين طرح رو دادم باز ميگم بره توي موسسه حاج احمد كاظمي ببينه چيكار ميشه كرد

1393/02/19 - 16:00 Like
shokravi

(✿◕‿◕)

1393/02/19 - 16:02 Like
andishe

++++ سلام :-)

1393/02/20 - 01:42 Like
HanieH

یادم باشه دیدگاه های این پست رو بخونم
خیلی دارم از این مسئله اذیت میشم

1393/02/20 - 01:57 Like
discourage

من باید دیدگاه های این پستو بخونم خو دیر رسیدم : ( طبق معمول : ( سوال خوبی باید بخونم بحثو ....

1393/02/20 - 02:43 توسط Mobile Like
PICHAK

بچه ها کار به آژیر خطر رسیده راهکار بدید. و عملا در محله تون بشید آمر به معرو و ناهی منکر. بچه ها اگه باز شل بیایم اوضاع بدتر میشه ها. با زبان خوش یه کم هنرمندی کنیم واسه دینمون وقت بزاریم که فساد کشورو نبره..

1393/02/20 - 08:36 Like
sargoroohe-salehin

یعنی پسرای چشم پاک این سرزمین کاری دارن میکنن در حد یوزارسیف...خدا به فریاد همشون برسه.

1393/02/20 - 10:43 Like
Dr_Mohammad

نه عزیز من! یوزارسیف خیلی خیلی کم! خبر نداری چه بیماری هایی که این جوو نا مبتلا نیستن! اعم از پسر و دختر! هر جایی هم حرفش میزنی همه محکومت میکنن! یا از ترس اتهام نباید حرف بزنی!
چند بار توو دانشگاه برای مشاوران دانشجویی پیشنهاد دادم که بابا بیاید این مسائل رو بررسی کنید و ریشه ای رفتار کنید و به داد جوونا برسید، همگی گفتن نمیشه و خطرناک و....

1393/02/20 - 11:08 Like
Tinar

.

1393/02/20 - 13:26 Like
MADARM-ZAHRA

Dr_Mohammad
sargoroohe-salehin
والا راست ميگيد شماها-قدرداني داره واقعا اين عظمتيه براخودش

1393/02/20 - 14:13 Like
sargoroohe-salehin

والا دیگه کم مونده پیراهنمونم پاره کنن...
بابا یکی نیست بگه ای زلیخا دست از دامان یوسف بازکش،والا بلا گناهه..

1393/02/20 - 14:14 Like
MADARM-ZAHRA

@taaeb ممنون از نظردادنتون
اما باعرض پوزش كلا نفهميدم چي فرمودين.لطفا زير ديپلم بگيد-ما دانشگاه ازادي هسيم

1393/02/20 - 14:15 Like
MADARM-ZAHRA

اقايون ممنونم كه وارد بحث شديد خوب شماهم نظر بديد كه چه بايد كرد
اگه خداي نكرده خواهر همسر يا مادرتون دچار اين اوضاع باشن ، چطور ب دادشون ميرسيد
شايد همون راهكارهارو بشه در ابعاد وسيعتر اجراكرد

@mahsa71 مث بچه خوب بيا حرف بزن اينجا

1393/02/20 - 14:20 Like
PICHAK

یه راهکار شاید این باشه، با زبان خودشون باهاشون وارد حرف بشیم بعد نتیجه برسه به اونجایی که ما میخوایم. این نظر استادم خانوم ادیبه.

اقایون ممنون از حفظ نگاه که بزرگترین کاره.

اما در جریان هستید در قبال همسر و فرزند و خواهرتون مسئولید؟ شما یه جوری با یه زبان محبت امیزی مراقب حجابشون باشید.
و در جریان هستید که مثلا وقتی شما در منزل هستید، خواهر یا همسر نباید بره نانوایی یا خرید یا هر چی که شما هم میتونید برید.

و اگر ایشون کاری کلاسی دارن، حتی اگر پوششونم خوبه سعی کنید برید دنبالشون هم تکریم او حفظ میشه هم از نگاهها حفظ میشه هم دیگران یاد میگیرن طبق همون کاری که خانوم زهرا سلام الله علیها میکردن و تنهایی از منزل بیرون نمیرفتن.

1393/02/20 - 14:38 Like
MADARM-ZAHRA

++ بالايي

1393/02/20 - 14:43 Like
sargoroohe-salehin

ااوووف نونوایی،من که آلرژی دارم به نونوایی،بابا میره،گاهیم که حکم حکومتی از جانب پدر میاد دیگه مجبورم برم
و اما راه حل بدحجابی:
اول اینکه اصل مسئولیت به دوش دولت و مسئولینه،چون اگه بخواهیم شاهد تحول قابل قبولی تو این قضیه باشیم قطعا نیاز به نیروی انسانی سالم و هزینه داریم که جمع آوری این منابع از دست مسئولین بر میاد، اما حالا که دولت ها آنچنان اهمیتی به این قضیه نداده اند و نمیدهند و نخواهند داد مجبوریم خودمون دس به کار شیم
یکی از راهها به نظر بنده اینه که اول راههای درست امر به معروف و نهی از منکر رو یاد بگیریم،اخلاق خودمون رو درست کنیم اونوقت با توجه به اون شرایطی که واسه تأثیرگذاری بیشتر امربه معروف نیازه،امر به معروف رو با اخلاق هرچه خوشتر شروع کنیم.چون هیچ چیزی مثل اخلاق خوش تأثیرگذار نیست،به نظرم اگه این کار رو هم از نزدیکان خودمون شروع کنیم بیشتر و بهتر جواب میده،بازم تأکیید میکنم دوای درد امر به معروفه..که متأسفانه خیلی کم شده این روزا.

1393/02/20 - 15:44 Like
MADARM-ZAHRA

خوب بله حرف شما درست اما در كنارش چي؟ نبايد كار ديگه اي انجام داد؟

1393/02/20 - 15:48 Like
sargoroohe-salehin

خوذ امر به معروف کم کاری نیستا،شیوه های متنوعی هم داره
کارهای دیگه هم میشه انجام داد اما هزینه ها واقعا بالامیره

1393/02/20 - 15:53 Like
MADARM-ZAHRA

شيوه هاي متنوع؟
چه جاله كاش اينا رو تو بهشت بگيد
يا اگه قبلا گفتيد لينكشو بزاريد ما استفاده كنيم

1393/02/20 - 15:55 Like
PICHAK

بله درسته. بازم گفتم اگه بتونیم تشکل های جهادی امر به معروف ایجاد کنیم در هر محله ای عالی میشه.
هم اول به قول برادرمون، شیوه هارو یاد میگیریم با مثال و مصداق.
مثل جنبش دانشجویی حیا، و هم عملا در محل و منزل اجرا میکنیم. اگه جواب داد به دانشگاه و دوستان هم توسعه میدیم.

نمونه:
خواهرا، یه خانوم بد حجاب را میبینن اول چه کنند؟

برادرا، اگر خواهر یا همسرشون کم حجابه چه کنند؟

با چه لحنی؟ خودشون چه طور باشن؟ و ..

1393/02/20 - 15:59 Like
sargoroohe-salehin

نه نگفتم
به عنوان مثال:
ما عید امسال با بچه های پایگاه برنامه گذاشتیم که تو روزای پر تردد و تعطیل که مسافرا واسه گردش و تفریح میان،ورودی محل یه تجمع کوچیک از بچه های پایگاه رو تشکیل بدیم
برگه های کوچیک،در حد کارت ویزیت آماده کردیم که داخلش ضمن خوش آمد گفتن یه حدیث در مورد حجاب یا غیرت و یا یه خط از وصیتنامه شهدا که در مورد حجاب بود رو داخلش نوشنیم.
حالا هر ماشینی که میومد رد بشه،یکی از بچه ها یه برگه و چندتا شکلات میبرد و به راننده و سرنشینا میداد،تأکید هم داشتیم که با لبخند این کار رو انجام بدیم.
به نظرم این کار شاید تأثیر آنچنانی هم نذاره اما یقینا تأثیر داره و ما که نتایج خوبی گرفتیم

1393/02/20 - 16:09 Like
sargoroohe-salehin

خانوم قاسم زاده حرفتون رو قبول دارم اما با اسم (جنبش) من مشکل دارم،به نظرم خود کلماتی که به کار میره خیلی تأثیر داره،همین که کلمه جنبش به میان میاد قطعا دیگرانی که از بیرون گروه به گروه نگاه میکنن با یک نگاه دیگه نگاه میکنن.چه خوب بود بجای کلمه جنبش یچی دیگه میزاشتن

1393/02/20 - 16:15 Like
PICHAK

اره خب اینم حرفیه. اما قطعا به معنای مثبتش گذاشتن چون همه دانشجو و خوشفکر هستن. یه روزم در تجریش امر به معروف کردن خیلی موثر میگفتن بوده

کار شما هم خوب بوده برادر. اگه بتونید بیشتر وقت بزارید هم خوبه. مثلا سوپر محل را با گپی خودمانی توجیه کنید. یا از پسرایی که نه خیلی اونورین نه اینوری دعوت کنید به کوه و یه بلوز سفید قشنگ مثلا با عکس شهید یا یه شعر حافظ یا هیچی از این سه دکمه ای ها بسته به جو، بپوشید و در گپی خودمانی غیر مستقیم بعد از یکی دو ماه که پذیرفتن شما را به عنوان یه دوست خوب، حرفهاتونو بزنید.

1393/02/20 - 16:21 Like
shokravi

(✿◕‿◕)

1393/02/20 - 16:58 Like
HanieH

یه نکته ای که وجود داره اینه که شاید بالای 90 درصد احکام حجاب رو نمیدونن
اینو باور کنید راست میگم !
یه چیزایی دیدم و شنیدم خودم کلی تعجب کردم اما حقیقت داره

1393/02/20 - 18:27 Like
sargoroohe-salehin

خانوم قاسم زاده به هر حال کلمه جنبش خوشکل نیست به نظرم
رفقای ما هم همه خوشتیپ و خوشکلن:d گفتم که ما سعی میکنیم اصول امر به معروف و نهی از منکر رو در نظر بگیریم

1393/02/21 - 00:18 Like
PICHAK

خب اسم پیشنهادی؟!
موافقید یه تشکل امر به معروف در بهشت ایجاد کنیم؟

1393/02/21 - 00:22 Like
sargoroohe-salehin

نمیدونم،بش فکر نکردم،حالا یکم فرصت بدید چیزی به ذهنم رسید عرض میکنم
تشکل؟برنامش چی باشه؟یعنی چجوری باشه؟

1393/02/21 - 00:26 Like
reyhaneh1989

برهنگی

1393/02/21 - 14:43 Like
PICHAK

چرا برادر رضا؟!
راستی یه : در مسجد که میریم خیلی این حرف تکراریه اما جزو مهمات دینه: نظافت را رعات کنیم شخصی و جمعی خیلی موثره.
مثلا یه جوراب تمییز داشته باشیم مخصوص مسجد. اگه از کلاس یا سرکار میایم در وضوخانه مثل عربستان با پای تمییز بریم. یا یه لباس تمییز و اتو کرده بپوشیم.
تا جوان کیف کنه وقتی میاد مسجد. همه تحویلش بگیرید و مثلا به مرتب کردن قفسه کتابها هم اهمیت بدید.
بعد از همین نماز که شروع بشه و درست بشه بچه دو تا احکام حجاب هم بشنوه دیگه به راه میاد کافر که نیست! طفلی نشنیده و در خطش نبوده.
هی رفته کار و درس و محیط دانشگاه و جامعه هم که .... پس حداقل یه مکان معنوی باشه که پالایش بشیم.
یا کلاس قرانی، جلسه بسیجی، کوهی، ...
بهانه نیارید خیلی کم کاری شده که به اینجا رسیدیم. : )

1393/02/21 - 15:41 Like
Dr_Mohammad

نمیدونم پیشنهادم درست یانه اما به نظرم میرسه که خانم ها و آقایون با حجاب باید همه جای جامعه حضور پررنگتری داشته باشن! مثلا وقتی کوهنوردی، خانم های باحجاب حضورشون پررنگ تر از بدحجابا باشه! در صحنه دانشگاه مشابه همین! من خودم 6 سال دانشگاهم، کاملا تغییرات ورودی های مختلف و تاثیرش در دانشگاه رو حس کردم. هر ورودی که با حجابش زیاد بود دانشگاهم یکم فضاش بهتر میشد و...

1393/02/21 - 16:52 Like
MADARM-ZAHRA

موافقم اقاي دكتر
خوب همين حضور خانماي چادري خوب واقعا كم شده
اقا اگه چادري خوب كردم سخته، مانتويي خوب رو از دست نديم
كم نيستن مانتو پوشهايي كه باحجاب و عفاف اند
اينكه من طرح دوخت لباس رو دادم برا همينه
نميدونم تونستم منظورمو بگم يانه؟!!!
ببخشيدا اينجا كه ي سايت مذهبيه و همه لنگه خودمونند و ميان اينجا
كسي كه بدحجاب باشه نمياد يا حالا كم اند تعدادشون
اصن چه فايده اي داره اين تشكل امر به معروف رو داشته باشيم؟ غير از اين فايده ك شيوه هاي امر بمعروف ونهي از منكر رو به هم ياد بديم

1393/02/22 - 16:21 Like
ya-mahdi1

حالا من نمی دونم چرا این دیدگاه ها برای من میاد اما ...
تشکل نمیشه گفت به فکر ناقص من رسید که به جای تشکل و حزب و..... که هرکی بشنوه بره تو فاز سیاست و منشور و..... مگه این نیست که هرکس تا اون جایی که شرایطش رو داره امر به معروف کنه بعد نهی از منکر ، اول باید یه چیز خوب اسلامی داد که بعد بگی اون بده رو ولش کن ، اقا ما واقعا برای تهیه لباس مناسب مشکل داریم وقتی می ریم خرید برای خواهرمون باید هزار جا رو بگردیم خوب ، بعضی جاها که اصلا نیست چیزی به اسم لباس اسلامی .
بیایم یه گروه بسازیم خاطرات من از امر به معروف ، به جایی که یه وجه سازمانی بهش بدیم که اول بیایم سریع و تند یه تشکل و چیزی بزنیم بعد این شور بخوابه بیایم هم فکری و کنیم با تجربه ها تجربیاتشونو در اختیار یکی مثل من بی تجربه بزارن که من رفتم جلو در حد خودم تذکر بدم جوری بگم که خوب باشه و حق گفته باشم

1393/02/22 - 16:33 Like
MADARM-ZAHRA

اول باید یه چیز خوب اسلامی داد که بعد بگی اون بده رو ولش کن

افرين .واقعا درسته.ما الان خودمون دچار مشكل خريد لباس هسيم هميشه.اما چون چادر داريم ميپوشونيم ميره ديگه. اما اون خانومي كه ميخواد با مانتو محجب باشه ، اون پسر جووني كه ميخواد بره تو كوچه مجبوره با همكار خانوم حرف بزنه و...چه بايد بكنه؟ اون فضاي جامعه اسلامي اينه؟
پس شماهم با طرح ما موافقيد؟

1393/02/22 - 16:37 Like
ya-mahdi1

طرح والا زیاد مطرح شده بود ، اما من خودم به شخصه نظرم اینه که یه گروه بزاریم برای هم فکری و کمک جدی ، ما در مورد بعضی موارد مهم گروه داریم اما هم فکری (در مسائل خاص خانم ها با خانم ها، اقایان با اقایان و درموارد عمومی همه ) نداریم و به چندتا پست کپی و پیستی بسنده میشه .
مثلا من تو این پست در خواست راهنمایی کردم برای کمک به هم مدرسه ایم اما چون سازمان یافته نبوده جواب نگرفتم .
[لينک هم فقط براي اعضا قابل مشاهده مي باشد]

1393/02/23 - 22:15 Like
MADARM-ZAHRA

بچه ها يادمون رفتا.....
كجاييد؟ چه كنيم؟
@mahsa71 رفتي موسسه؟ حمايت مالي ميخوايم

1393/02/28 - 13:14 Like
sargoroohe-salehin

گفتنی هارو گفتیم،حالا دوستان تصمیم بگیرن ما هم تبعیت میکنیم

1393/02/28 - 13:30 Like
MADARM-ZAHRA

اخه كسي تصميم نميگيره-منم مشكلم همينه

يه فروشگاه تو اصفهانه چهارراه نقاشي داره لباس توليد ميكنه و ميفروشه با قيمتاي خوب تازه هرروز يه ساعات خاصي هم تخفيف داره-جنس خوب و قيمت خوب-
خو اقا بريم باهاشون بحرفيم نظرشون رو جلب كنيم
ما چند روز پيش ازشون خريد كرديم راضي هسيم.حتي مامانم كه استاد خياطي هستن و گاها يسري ايراداي داغون ميگيرن رفتن يه پيشنهادي بشون دادن اسثقبال كردن از پيشنهاد مامانم

1393/02/28 - 13:34 Like
sargoroohe-salehin

خب دیگه اصفهووونه پس زحمتش رو دوش شماس،ما اینجا ازین لباس فروشیا نداریم

1393/02/28 - 13:37 Like
MADARM-ZAHRA

منم كه شهرستاناي اصفهانم
شوما با مدير رفيقيد باهاش بحرفيد بره
خو اونم شهرستانه
يكي كه تو خود اصفهان ساكن باشه هي چند باري بره بياد موقعيت رو ارزيابي كنه سر حرف رو باز كنه و مشتري بشه سر فرصت پيشنهاد بده

1393/02/28 - 13:41 Like
sargoroohe-salehin

من هیچ رفاقتی با مدیر ندارم:D

1393/02/28 - 13:44 Like
MADARM-ZAHRA

مشخصه ازاون "عزيزم" گفتناتون

1393/02/28 - 13:45 Like
sargoroohe-salehin

الکیه باو،با مدیر باید مدیرانه صحبت کرد،بین خودمون بمونه:D

1393/02/28 - 13:49 Like
MADARM-ZAHRA

اهان پس چون پست مسابقه و جايزه بود گفتيد
مديريتي داريد شما...
ميمونه بين خودمون 500 نفر

1393/02/28 - 13:57 Like
sargoroohe-salehin

تعریف از خود نباشه،ما اینیم دیگه:D
ممنونم از 500 نفر:)

1393/02/28 - 14:00 Like
MADARM-ZAHRA

خواهش ميشه-خخخخخ
از بچه ها كي اصفهان ساكنه؟

1393/02/28 - 14:04 Like
shokravi

مدیر ساکنه
(✿◡‿◡)

1393/02/28 - 15:56 Like
MADARM-ZAHRA

اوا خاك بسرم حاجاقا حرفم ميزنن بجز شكلك

1393/02/28 - 16:04 Like
nazi

بعلهههههههههه


حرفم میزنن مث بلبل
چش حسوداش کووور

1393/02/28 - 20:37 Like
MADARM-ZAHRA

کور
ما با حرف زدن کسی مشکل نداریم

1393/02/29 - 00:13 Like
shokravi

آره درسته
ما نداریم
به ما هم بدید
ههههههههههه
[لينک هم فقط براي اعضا قابل مشاهده مي باشد]

1393/02/29 - 00:25 Like
PICHAK

والا حرف ها زیاد زده شده عمل ها کم بوده.. اکثرا پرشور میان جلو اما با دیدن اولین سختی جا میزنن.
ما در تهران یه گروه داریم سعی میکنیم تولید چادر را برای اولین بار در ایران داشته باشیم که از ژاپن و کشورهای دیگه گرونتر نیاد.
بعد ساپورت و شنل مانتویی را ارزان وارد کننن.
ما حتی به لحاظ مالی نزاشتن استقلال پوشش اسلامی داشته باشیم! و وابسته شدیم و هیشکی هم هیپچی نمیگیه!

1393/02/29 - 15:11 Like
MADARM-ZAHRA

بااقدامات این دولت فخیمه هم ک اخه ما چ کنیم???
ولی اجی عبد شما بگو، طرح من عملیه یانه?! نمیشه یه نفر ساکن اصفهان باشه بره بشون بگه?

1393/02/29 - 23:51 Like
PICHAK

ابجی دولتو ولش کن.. فقط میشه نقدشون کرد در حدی که تکلیف ماست بهشون یاداوری کنیم دیگه عمل کردنش با خودشون و خداست
طرحت خوبه اما اگه بتونی یه بازاری مومن در این صنف مانتو گیر بیاری که حمایتتون کنه خوبه وگرنه سخت میشه.

1393/02/29 - 23:53 Like
MADARM-ZAHRA

خو من میگم این مغازه هه تو شهر اصفهان تولیدات خودشون رو میده.تو برگه تبلیغاتشونم گفته مه از تولید داخلی حمایت کنید واینا
پس اگه باهاشون بحرفیم شاید راضی بشن
بخصوص ک مانتو نداره.خوب اولین مانتوهایی ک میخواد بفروشه رو با طرحای مختلف و مناسب بزنه مشتری جنع میشه

1393/02/29 - 23:59 Like
PICHAK

اجی سعی کن همونایی که هست رو بهترینشو بگی فعلا به تعداد زیاد بفروشه..
مثلا اون مانتو گشادا که استینش جمع میشه.. در بالا شهرم مده..

1393/02/30 - 00:14 Like
MADARM-ZAHRA

اره. چون الان اصن مانتو نداره
اما من تو شهر اصفهان نیسم اطرافم.یکی ک سامن باشه باید بره و بیاد و مشتری شه راه حرف وباز کنه و شناخته بشه تا این پیشنهادش مقبول بشه
نمیدونم کی ساکنه اصفهانه. ک اگ پولش جور شد همکاری کنه

1393/02/30 - 00:19 Like
mahsa71

نفیسه من دستم شدید درد میکنه
اخه با چاقو انگشتامو قلم کردم نظر مو بهت گفتن
کارگاه و خیاط در حد داغون من سراغ دارم
باید بریم موسسه دنبال بودجه
دیگه بقیه حرفارو حضوری بالا درخت توت میزنم

1393/02/30 - 12:14 Like
MADARM-ZAHRA

بپا خو اجی.
من با این اعصاب و اخلاق داغونم برم موسسه
خو تو برو دیگه
تا چارتا فحش ندادمت ک خانوم عبد دعوامون کنه

1393/02/30 - 14:08 Like
mahsa71

یه رو ز قرار بذارم باهم بریم

1393/02/30 - 22:50 Like
PICHAK

خیاط هم خوبه اما اول باید به دنبال تولیدی های قدرتمند رفت بعد خیاط ها بهشون لینک بشن. :)
مراقب خودتون باشید ابجیا! :|

1393/02/31 - 23:02 Like
mahsa71

اجیئ منظورم خیاط که تو تولید یکار میکنه این خیاط ها خیلی خلاقا شده با یه نظر لباس های طراحی کنن و یا بدوزن که تو بازرا فروش داشته باشه
چشم اجیا

1393/03/1 - 08:13 Like
shokravi

آخرش نتیجه گیری نمی کنید؟؟؟

1393/06/7 - 12:30 Like
shokravi

پس از ساپورت و مانتوهاي بدون دكمه ، حمله بعدي دشمن چه خواهد بود؟
چی خواهد بود؟؟؟

1393/06/7 - 12:30 Like
MADARM-ZAHRA

جناب شکروی من خیلی تلاش کردم جمع بندی کنیم و با بچا بهشت ی کاری راه بندازیم.خیلی سایرین همکاری نکردن.
شاید تو شهر خودمون با همکاری فاطمه الربیع و اون اشناشون بشه ی کارایی کرد

1393/06/7 - 23:22 Like
shokravi

ان شاءالله
توکل به خدا
کلا نظر من تو بهشت حرفهایی که زده میشه آخرش نتیجه گیری نمیشه اگر هم بخواد بشه سرهم میشه
توکل به خدا امیدوارم خواهر ربیع و شما حرکتی کنید نتیجشم به ما بگید :)
موفق باشید

1393/06/7 - 23:36 Like
nazi

@z-e-i-n-a-l-a-b-e-d-i-n

1393/06/28 - 19:28 Like

امتياز مثبت

(22 کاربر)

باز نشر