قصدِ ورود دارید ؟!

  جستجو بین پست‌ها و کاربران
در روزگار فعلی راه و رسم خیلی با گذشته فرق کرده است. نه فقط سن ازدواج بالا رفته که معیارها و شکل و شمایل بستن این پیوند همیشگی هم تغییرات زیادی داشته است.

به نظر شما بهترین معیار چیست؟
19 + / 0 - 1393/07/26 - 11:09 در همسرانه
پیوست عکس:
20140924151003266_60.gif
20140924151003266_60.gif · 400x280px, 60KB
دیدگاه
patric

زن باید خووشگل باشه و باادب
شوووهر پوولدار و مرتب و با شعوور

1393/07/26 - 11:30 Like
kasa313

اعتماد دو طرفه

1393/07/26 - 11:43 Like
divar

کسی که ایمان داشته باشه... همه چی داره
تمام

1393/07/26 - 11:44 Like
modir

خانوم پاتریک در آسمون ها سیر می کنند ... :}

بهترین معیار قرآن است و رهنمود های اهل بیت (ع)

1393/07/26 - 11:48 Like
sargoroohe-salehin

اخلاق،اخلاق،اخلاق-خانوما غر بیخود نزنن همه چیز حل میشه تمام:)

1393/07/26 - 12:11 Like
modir

با اردیبهشتی هم موافقم ...

1393/07/26 - 12:18 Like
MADARM-ZAHRA

با ادب و احترام نسبت ب نظرات دوستان
لطفا شعار نديم
غر زدن يعني چي؟ ايا تذكر دادن رو هم غر زدن ميدونيد؟
اين معيار دين و خدا و اخلاق هم از همه مهمتره ولي از كجا بايد فهميد كه ايا طرف اين ها رو داره يا فقط شعار ميده؟
نكته بعدي ايا واقعا بدون پول ميشه زندگي كرد؟ اينكه الان يسري عروس خانومها و خانواده شون روي پول حساس هستند خيلي هم غلط نيست.
مشكل از سبك زندگي ماهاست كه همه چيز توي كشور ما با پول پيش ميره
زن اگه خوشگل نباشه چي سر خونواده مياد؟؟ خوشگلي هم نسبيه. زن بايد از نظر شوهرش خوشگل باشه تا (ببخشيدا معذرت ميخوام) مرد چشم و ذهنش نره پيش زنايي ك تو كوچه خيابون ميبينه
اعتماد دوطرفه رو بايد از كجا ايجاد كرد ؟يا درك كرد؟

1393/07/26 - 12:32 Like
modir

پول که چرک کف دسته
دختر زیبا که اصولاً وجود نداره
اعتماد اما چیز خیلی مهمیه ...

1393/07/26 - 12:35 Like
sargoroohe-salehin

نه این که معلومه تذکر با غر فرق داره،اما متأسفانه من میبینم که غر زدن خانوما شده بلای جون خانواده ها،نمیدونم چرا،نمونه های زیادی دیدم که الکی و سر چیزای بیخود بحث پیش اومده،
بعدشم اینکه ایشون پرسیدن بهترین معیار،ما هم گفتیم اخلاق،همه معیارهارو نخواستن که تا همشو توضیح بدیم،این رو هم نپرسیدن که از کجا باید فهمید کسی اینهارو داره یا نه،شاید اول خواستن این رو بدونن و در مرحله بعد راههای فهمیدن اینکه چه کسی این خصوصیات رو داره رو سوال کنند.

1393/07/26 - 12:42 Like
MADARM-ZAHRA

همین چرک کف دست خیلی چیز مهمی عسد
بنده خدا همسراینده شما ک هرکسی باشه بازم از نظر شما زیبا نیس

1393/07/26 - 12:43 Like
sargoroohe-salehin

با کربلایی هم موافقم ...

1393/07/26 - 12:44 Like
MADARM-ZAHRA

بله اقای بهشتی درسته.
اما من گفتم که یه بحثی راه افتاده باشه

1393/07/26 - 12:45 Like
modir

اصلاً همه غیر از همسر آینده زشت اند ... :}

1393/07/26 - 12:46 Like
sargoroohe-salehin

آها ازون لحاظ

1393/07/26 - 12:47 Like
MADARM-ZAHRA

ووووووووی خدای من چه عشقولانه

1393/07/26 - 12:48 Like
modir

:|

1393/07/26 - 12:50 Like
MADARM-ZAHRA

اقا من نظرمو بگم و برم مجددا باز خواهم گشت
صداقت،میزان متناسب پول،زیبایی متناسب،تناسب خانواده ها از نظر پولی و فرهنگی و عقیدتی،تناسب تحصیلات زن و شوهر، تناسب سنی زن و شوهر، تناسب اینکه زن و شوهر فرزند چندمن، و غیره

1393/07/26 - 12:51 Like
sargoroohe-salehin

بابا بنده خدا مهمترین معیار رو پرسیدن

1393/07/26 - 12:58 Like
modir

من حتماً باید این همسر خانوم مادرم زهرا رو ببینم ... ببینم انصافاً کدوم یک از این شرایط رو داره !

1393/07/26 - 12:59 Like
sargoroohe-salehin

مدیر بیخیال:d

1393/07/26 - 13:01 Like
modir

عمراً ...

1393/07/26 - 13:06 Like
modir

من همچین حرفی زدم ؟؟!!
منظورم این بود که شما که این همه گزینه می ذارید روی میز آیا شوهرتون این گزینه ها رو دارن عایا ؟
همسر من نامرئی نیست ، هنوز به دنیا نیومده ...

1393/07/26 - 13:13 Like
modir

اردیبهشتی راست می گفت زنها همش غر می زنن ...

1393/07/26 - 13:16 Like
MADARM-ZAHRA

بعله همه اینا رو داریم. تناسب فرزند چندم رو بعضی مشاورا خیلی معتقدن.من کم و بیش معتقدم
هردومون بچه دوم خانواده ایم

1393/07/26 - 13:16 Like
MADARM-ZAHRA

اخع اگه مردا معقول رفتار کنند خانوما مجبور ب غر زدن نمیشن

1393/07/26 - 13:18 Like
patric

...........

1393/07/26 - 13:30 Like
discourage

من نظرات رو نخوندم با موبایلم بعدا همه رو میخونم ببخشید؛ ولی هم کفو بودن دو طرف از هر لحاظی رو خیلی بهش معتقدم و معیارم هم اینه.

1393/07/26 - 13:57 توسط Mobile Like
mahdia

ایمان
هم کفو بودن
دیدشون نسبت به زندگی

1393/07/26 - 14:19 Like
mahdia

شبیه بهم چی سارا جان؟؟؟

1393/07/26 - 14:40 Like
patric

شبیهم نیستن

معمولا خاهر برادرام شبیه نیستن
اتفاققا اگ شبیه باشی مشکلات بیشتره
مثلا هر دوو مغرووو یا لجباز
باید با هم تفاهم داش
مثلا اگ یکی بداخلاقه اون یکی مهربووون باشه

1393/07/26 - 14:48 Like
MADARM-ZAHRA

نه بنظرمن هرچی شبیه تر باشن مشکلات کمتری براشون پیش میاد
یا توی حل مشکلات راحتتر پیش میرن
چون دیدگاههاشون یکیه

1393/07/26 - 15:38 Like
discourage

این همه آدم با هم ازدواج میکنن صد در صد شبیه هم نیستن که .. ( آدما متفاوتن ) بنظرم آدما وقتی ازدواج میکنن میخوان خیلی چیزاشون تکمیل بشه بعد از ایمان اخلاقاشون مثلا و ...

1393/07/26 - 16:30 توسط Mobile Like
odiseh

زن و مردی که ایمان داشته باشند همین ایمان اونا رو از خیلی دردسرا و مشکلات زناشویی دور میکنه...چون راهشون و هدفشون و خط مشیشون یکی هست...
درک و اخلاق و محبت هر دل سنگی رو آب میکنه...هر کدوم وقتی گذشت و مهر دیگری رو ببینه کنار میاد با خیلی چیزا...
بقول اقای قرایتی اگه میخواید تو زندگی به مشکل برنخورید چه تو ازدواج چه بعدش به مسایل ...و واقعا همینه...
_سرسری_رد_شو_دقت_دقت_میدهد...

1393/07/26 - 17:40 Like
mahdia

خو اره ..
ولی نمیشه که ..
باید از لحاظ اعتقادی شبیه باشن خوو ..

سارا!تو که صاحب نظری چرا تا حالا نرفتی؟؟؟
مثلا20سالته هااااا

1393/07/26 - 17:49 Like
modir

خب 20 سالش باشه
مگه 20سالگی وقت صاحب نظریه ؟

1393/07/26 - 17:50 Like
mahdia

مدل دهه هفتادیاس صاحب نظری ..
منم میگم تویی که اینقد رو نظرت محکمی دلیل ارائه کن ..

1393/07/26 - 18:05 Like
sargoroohe-salehin

من یه حرف میزنم خدایی هرکی گوش بده به حرفم زندگیش تضمین شدس-بازم میگم خانوما غر نزنن و همه چیز رو بسپارن به مردا،مردا قول میدن بهترین زندگی رو فراهم کنن واسشون-همین-اصن خانومی که غر نزنه رو مردا طلا میگیرن،نامرده مردی که خانومه مهربون و بسازی داشته باشه اما زندگی رو واسش گلستان نکنه-منظورم از غر ایته که وقتی کمی و کاستی تو زندگی دیدن سریع دهن به شکایت و گله باز نکنن،زود تصمیم نگیرن،شک رو بزارن کنار،تو مشکلات با مهربونی کنار شوهرشون باشن-همه چیز رو شوهرا حل میکنن

1393/07/26 - 18:09 Like
modir

در کل قانع باشند ...

1393/07/26 - 18:11 Like
sargoroohe-salehin

آی قربون دهنت مدیر

1393/07/26 - 18:12 Like
mahdia

ما که هیچ جورش اهل غر زدن نیستیم ...
مرد ایده آل وجود نداره ..
پس صرفا اقایون هم دنبال پری نگردن ..

1393/07/26 - 18:16 Like
sargoroohe-salehin

خدا وکیلی تضمین،البته از طرف مردایی که هم عقیده با بنده ان گفتم

1393/07/26 - 18:19 Like
sargoroohe-salehin

خانوم مهدیا،همسر شهید شما ایده آل نیسن؟لابد ایده آل هستند که لیاقت شهادت نصیبشون خواهد شد دیگه:)

1393/07/26 - 18:21 Like
modir

دوستان پست رو بازنشر کنید تا افراد بیشتری در این بحث شرکت کنند ...

1393/07/26 - 18:22 Like
sargoroohe-salehin

درمورد موضوع پست داریم میحرقیم دیگه

1393/07/26 - 18:23 Like
sargoroohe-salehin

گفتم که؛بطور کلی اخلاق،مثالش:غر نزدن،داشتم تشریحش میکردم خب

1393/07/26 - 18:30 Like
modir

واقعاً نکته ی مهمی بود ... احسنت ...

1393/07/26 - 18:30 Like
mahdia

خخخخخخخخخخ
ابجی بی قرار؟؟؟
شمالیا رو اذیت نکن هااااا
تبرک میره برا خودش ها ..

1393/07/26 - 18:34 Like
sargoroohe-salehin

دیدم کم کم داره لایک دار میشه لایک کردم خب:D اصولا لایک باید واقعی باشه،بعضی وقتا آدم از بعضی لایکا شاخ درمیاره

1393/07/26 - 18:37 Like
mahdia

اینو هستم خداییش ..
باشه ابجی
نمک تمیز تر بود و تسبیحم کم بود خداییش
ان شاالله تسبیحا که بیشتر شد چشمممممممم

1393/07/26 - 18:40 Like
sargoroohe-salehin

باشه ازین به بعد کارتون دارم:)

1393/07/26 - 18:44 Like
mahdia

ههههههههههه

سلام ثمین ..

1393/07/26 - 18:54 Like
discourage

چقدر بحث تميز پيش ميره {-15-}

1393/07/26 - 19:01 Like
bigharar

@اردیبهشتی
من دیدگاه های خودمو حذف می کنم
باعرض معذرت
جناب راوی هم البته می تونند دیدگاه های بی ربط رو حذف کنند تا بحث پیش بره ...
این دیدگاه هم !!!

1393/07/26 - 19:13 Like
MADARM-ZAHRA

این تعریف اقای اردیبهشتی از غرزدن چیز خوبی عسد.موافقت میکنیم
بله اقا هرچیزی دو طرفه است ویعنی من اگه از همسرم خوبی ببینم بهش خوبی میکنم و برعکس.
اما خوب اون مورد ک پاتریک گفت هم دیده شده ک حتی پس از سالها اقا زده زیر همه چی و برو ک بریم

1393/07/26 - 20:08 Like
mahdia

:|

بی خیال

1393/07/26 - 20:15 Like
discourage

نه برو که بريم ؟اخيرا به اين فکر ميکنن خب حق چهارتا زن رو که دارن شناسنامه هم که جا داره ايششششش و سره خانمه هوو ميارن ... من همش به مامانم ميگم اگه شوعرم سرم هوو بياره صد در صد درخوا
من يه سوال دارم امگه خانم تحصيلاتش مثلا ليسانس باشه اقا دکترا در اينده به مشکل برميخورن يعني؟ متاهل هاي جمع جواب بدن بيزحمت B-)

1393/07/26 - 20:18 Like
discourage

صد در صد در خواست طلاق ميدم ... *

1393/07/26 - 20:22 Like
discourage

اون تيکه اش نيوفتاده بود ديدگاه ستاره دار ....

1393/07/26 - 20:22 Like
MADARM-ZAHRA

فکر نکنم.اجی اینکه خانوم تحصیلاتش بالاتر باشه در اکثر موارد بده

1393/07/26 - 20:23 Like
modir

به نظرم برای این بحث کلیدی باید رجوع به احادیث و روایات کرد ..
چندتا بذارید استفاده کنیم ...

1393/07/26 - 20:32 Like
discourage

اهين ... ممنون از جواب مجرداB-) و متاهل عزيز جمع:-)
فکرکنم بستگي به شخصيت ادمه داره ... اگه خودبزرگ بيني نداشته باشه حله ....

1393/07/26 - 20:43 Like
patric

دقیقاااااااااااا++++++++++++++

1393/07/26 - 20:45 Like
MADARM-ZAHRA

خواهش میشه اباجی

1393/07/26 - 21:42 Like
behesht-110

نظر خانوم مادرم زهرا رو کاملا تایید میکنم
خسته ایم در همین حد ...

1393/07/26 - 23:15 Like
odiseh

از ما که گذشت...

1393/07/26 - 23:17 Like
behesht-110

ممنون اجی :) ما با همه ی خستگی هامونم باز از بهشت دست نمیکشیم در این حد:)

1393/07/26 - 23:19 Like
patric

خوووفه

1393/07/27 - 00:30 Like
shafiee

سلام ...

به نظر حقیر ...
زن برای مرد باید با ایمان و مومنه ، ولایی ، بساز و عاشق باشه ...
البته مرد برای زن هم همینطور

در زندگی چه مرد چه زن وقتی بهم میرسن هیچکدام به طور یقین کامل نیستند و باید در کنار هم خالی های عقلی جسمی و فهمی خود رو پر کنند ... ملاک بر سازش است ... باهم بودن خوبه ولی باهم بودن و به خدا رسیدن شیرین تر ...
گاها زن ومرد در کنار هم هستند و با ایمانند و خیلی مومن یا مومنه هستند ولی بعد از مدتی عاشق نیستند ... عشق هم در جایگاه خودش مهمه ...

حالا ...
از این مواردی که گفتم شاید طرفین همشو به طور کامل ندارشته باشن (ایمان و مومنه ، ولایی ، بساز و عاشق باشه ) پس اون سازش میاد وسط و ملاک قرار میگیره مرد هر جایی که تو موارد عرض شد از زن خالی میبینه باید پر کنه همین طور زن برای مرد ...

زندگی هیچ وقت بر اساس کامل بودن یکنفره تمیز جلو نرفته باید جفت شد تا کامل بودن معنی پیدا کنه .... گاها مرد دو مورد داره زن سه مورد یا زن دو مورد مرد سه مورد اینها با کنار هم قرار گرفتن کامل میشه ...

کامل میشه تا یک بنیاد یک کانون تشکیل بشه تا نسلی حلال صد ساله یا دویست ساله بوجود بیاد تا بخش کوچکی از جامعه تمیز به کار خودش ادامه بده ... هیچ وقت نمیشه گفت فرد کامل است مگه اینکه طرف معصوم باشه که اونم با این وجود همه معصومین به نصفه زندگی تأکیید کردند پس کامل بودن برای معصومین هم یجورایی هست ...

ایمان و مومنه بودن :

ایمان یک نفر هیچ وقت کامل نیست تازه اگر صبح تا شب عبادت و از حرام خدا جلوگیری و به حلال خدا بپردازه تاره نصفش کامل شده نصف دیگش ازدواجه (مضمونی از حدیث رسول خدا(ص)) ...

ولایی :

چتر یکنفره فقط مال یکنفر است . وقتی چتر دونفره شد وسعتش هم زیاد میشه و گرمای زیر شتر بیشتر و برای از بین بردن تنهایی محبت بیشتر ... ولایت برای یکنفر نیست ولایت شامل حال یک جمع میشه پس ولایی بودن هم در زندگی به جفت نیاز داره و خالی های همدیگر رو پر کردن ... نقص یکدیگر را گرفتن و به کامل شدن و لبخند و خوشحالی بعد از به تفاهم رسیدن ...

بساز:

سازش برای یکنفر معنی نداره ... برای کی سازش کنه و معنی از خود گذشتگی رو به کی بفمونه و کی رو متوجه این کنه که دوست دارم و به خاطر این مشکل سازش میکنم یا شاید کلا نظرم رو عوض کنم تا طعم محبت و مهربانی رو بهت بچشونم ... پس بساز بودن هم یکنفره نمیشه و با جفت کامل شده و برمیگردیم به همان کامل شدن کنار یکدیگر ....

عاشق باشه :

عشق یکطرفه اصلا معنا و مفهومی نداره حضرت آدم(ع) که پیامبر بود خدا براش هوایی رو گذاشت و ازهمون اول خلقت فهموند که عشق دوطرفه است ... رنگ عشق برای آدم ها در زندگی فرق میکنه . هرکسی به طریقی در زندگی با جفتش عشق بازی میکنه حالا ...
بی ادبی نباشه از حیوانات بگیرید تا انسان ها همه معنی عشق رو میفهمن ولی یکی کم ودیگری زیاد که این بخاطر این است که در کنار هم همدیگر را به تراز دل خود برسونند و خالیهای یکدیگر را پر کنند ...

ان شاءالله خداوند به همه شیعیان ومحبین ومحب محبین چه زن و چه مرد جفتی دارای چنین صفاتی و هرچه صفات خوب تر و بهتر هم هست روزی کنه
به محبت اهل بیت(ع)
به فضل حضرت ابوالفضل(ع)
به لبخند حضرت علی اصغر (ع)
به مهربانی حضرت سیدالشهدا(ع)
به نگاه حضرت خانم رباب (س) و حضرت خانم زینب (س)
بس نیست یا بازم قسم بدم ؟؟؟؟
الهی آمین ...

:) :) :)

1393/07/27 - 03:26 Like
MADARM-ZAHRA

احسنت

1393/07/27 - 06:53 Like
behesht-110

الان همه فقط در مقام حرفیم و شعار و تفکرات و ایده ال گرایی نظر جناب شفیعی درسته اما همه ی افراد واقعا اینچیزارو درک نمیکنن خانم مادرم زهرا حرفشون برخواسته از تجربه است پس به واقعیت نزدیک تره

1393/07/27 - 13:47 توسط Mobile Like
sargoroohe-salehin

بابا دو سه خط بنویسید آدم رغبت کنه بخونه،این 2 3 تا آخریارو دیگه نخوندم اصن
@خانوم قهوه ای،در مورد اون مطلب شماره چهارتون باید عرض کنم که بله در اونجور موارد مرض از طرف مرداس اما خب معمولا کم پیش میاد اینجوری

1393/07/27 - 14:44 Like
behesht-110

دوستان به این توجه کنید تازه بهش برخورد کردم
پیامبراکرم ص فرمودند :حسن خلق نصف دینه نصف دیگه دین هم که ازدواج پس نتیجه میگیریم همون اخلاق باشه همه چیز درسته :)

1393/07/27 - 16:05 توسط Mobile Like
mahdia

سارا
ازدواج برا با شعور شدن بیشتره
لزوم به کامل بودن نیس ..
ازدواج باعث کامل شدن میشه ..
اونایی که با هم تفاهم نرسیدن برا این بود که شعور زندگی مشترک رو نداشتن و هیچ ربطی هم به سن و سال نداره ..
من خیلی بیشتر از تو فکر کردم ..

1393/07/27 - 16:09 Like
modir

به قول خانوم ثمین به وقتش خدا یکی رو می ذاره جلوی آدم که اصلاً انتظارشو نداره ... بقیه بحثها بی خودیه ... برید پی کارتون :}

1393/07/27 - 16:14 Like
patric

@alharam1390

1393/07/27 - 16:16 Like
patric

کربلایی++++++++++++

1393/07/27 - 16:16 Like
modir

البته من موندم چرا خدا آقا مهدی رو گذاشت جلوی خانوم ثمین ... خخخخخ
یاد شب عقدشون افتادم : )

1393/07/27 - 16:17 Like
mahdia

خخخخخخخخخخخخخخخ

بحث من فرق می کنه ...

من مبلغ علوم دینی ام به ان چیزها فکر نکنم باس برم بمیرم ..
رو همین حساب تقریبا نظرام کارشناسی شده ست ...
دختر 20ساله ای که شعور یه زندگی دونفره رو نداره تا 20 سال دیگه هم نمیفهمه ..
بی شعوره دیگه ..
فرق نمیکنه ..
در این مقوله پسرها هم در بیشعوری کم از دخترها ندارن ..

1393/07/27 - 16:20 Like
mahdia

عههههه
اقای مدیر؟؟؟
در مورد شوهر خواهرمون خوب بگید ..:|

1393/07/27 - 16:23 Like
discourage

ولي داداش من خيلي بداخلاق بود با ازدواج اخلاقشم خوب شد اينجور موارد رو زياد ديدم ...
حرف آقاي مدير √+ بريد رد کارتون:-D
صاحب پست نظرشون چيه ؟

1393/07/27 - 16:26 Like
modir

آفرین :)

1393/07/27 - 16:28 Like
mahdia

تو که هنوز وارد زندگی نشدی!!!یه حدیثی بود سندشو پیدا کردم میگم ...
میگن دختر تا به سن بلوغ فکری رسید بدین بره خونه شوهر واگرنه عین سیبی که رو درخته بیشتر از موعدش بمونه خواهد گندید ..

1393/07/27 - 16:28 Like
modir

این حدیث رو باید قاب بگیریم سر در بهشت بزنیم ....

1393/07/27 - 16:29 Like
discourage

مهديا دارد بد ميحرفد {-15-}دعوا هم ميشه الان ... ;-) نظرات کارشناسي شده :-Dخندم مياد خو:-D اعتماد به سقف:-D

1393/07/27 - 16:30 Like
mahdia

@مدیر
والا ..:|

@سارا
ببینم حرفای به روز شا دردی رو دوا می کنه؟؟؟
چرا میزنی جاده خاکی؟؟؟
اصن بحث سر معیار بود تو چرا میزنی زیر همه چیز و ازدواج و ...
تو نمیخوای ازدواج کنی و خوشت نمیاد چرا جو میدی؟؟
@دیسکاریج
من دارم برای توو ..
اعتماد به سقف ندارم از دو تا بزرگتر پرسیدم ..
رو هوا چیزی و نمیگم ..

1393/07/27 - 16:38 Like
mahdia

مهلومه!!!:|

بخون کامنتاتو ..
هه چیو به استهزا گرفتی ..

1393/07/27 - 16:45 Like
patric

patric
زن باید خووشگل باشه و باادب
شوووهر پوولدار و مرتب و با شعوور
1393/07/26 - 11:30 · حذف


اینم معیارام مممممممممممممممممممممبببببببببلغ

1393/07/27 - 16:47 Like
mahdia

کامنتای اخرت ..
این قبوله و خونده بودمش
نخطه:|

لزومی برای زیبا بودن زن وجود نداره ..
نه من قشنگم نه تو نه فهیم ..
پس باس بریم بمیریم دیگه ..:|
هیچ پسزی نیس که اول زندگی پولش از پارو بالا بره ...
یعنی فقط پسره باس صاحب شعور باشه؟؟؟
دختره چی؟؟؟؟؟
جفتشون باس مرتب باشه ...

من میگم قبل ازدواج هم غکری و هم ککفویشون و یه جور معرفت ..
لزومی هم به تفکیک جنسیت نیس ..
منم فقط نظراتتو نقد کردم ..
بشین خووووووووووب رو نظرام فکر کن ..
نه ادب خوشبختی اورده نه زیبایی و نه پول ...

1393/07/27 - 16:52 Like
odiseh

یه کم اگه صلاح میدونید با محبت تر باهم صحبت کنید...

1393/07/27 - 17:10 Like
mahdia

خخخخخخخخ

برو ..
تو حرف منو نمی فهمی ...
منم هم دارم درسمو میخونم هم حرفامو میزنم اولا
دوما
پول مثل قند خونه
کمش بده زیادش بده و مطمئن باش خوشبختی نمیاره ..
اصلا هم از حرکتت خوشم نیومد که نفهم فرضم کردی که میگی در مورد ادب بگی نمی فهمم ..

یا علی

1393/07/27 - 17:11 Like
mahdia

ما مهربونیم با هم ثمینم ..:)

همچین میگه برا قضاوت کوچولویی انگار خودش چن سالشه؟؟؟

1393/07/27 - 17:13 Like
odiseh

خدا عاقبت همه رو بخیر کنه...

1393/07/27 - 17:13 Like
mahdia

ان شاالله ..

1393/07/27 - 17:14 Like
odiseh

اینجا تمرین کنید خوب صحبت کردن حتی در مقابل نظر مخالف تا فردا هم که رفتید سر زندگیتون بلد باشید

1393/07/27 - 17:15 Like
mahdia

من همی الان از این پست میرم تا بیشتر از این بهم توهین نشده!!!

شما رو بخیر و ما رو به سلامت ..

1393/07/27 - 17:16 Like
mahdia

@همه دیدگاهای منو پاک کنید صاحب پست

یا علی

1393/07/27 - 17:17 Like
sargoroohe-salehin

مدیر:)گیس و گیس کشی نگاه کردن یک حالی میده که نگو:D باز دخترا دارن پست رو میترکونن،غر زدنشونم همینجوریه هااااا،یه ریــــــــــــــز،یکسره،با سرعت،فرصت نمیدن بین غر زدنشون نفس بکشی،ولی نه،این گیس کشی جالب بود،خوشمان آمد،زیاد:D آخر این بحثا همه میرسین به حرف بنده،اخــلاق،غر نزدن:)

1393/07/27 - 18:22 Like
modir

آره والا
بعد می گن کی غر می زنه ...

حالا که اینجور شد تنها ملاک ازدواج غر نزدن خانوماست ...

1393/07/27 - 18:50 Like
discourage

همه مث هم نيستن ...
اونا با هم دوستن ...
فعلا بحثشون شده خو ...
شما اقايون باهم بحث نميکنيد ...؟
بهتره جمع بندي بشه بحث ... از طرف صاحب پست تا همه عدم نزدن و بحث داغه .. البته من هميشه خودم از بحث ها نتيجه ميگيرم و فکر ميکنم بقيه هم اينطورن ....
همون دعاي ثمين .. خدا همه مونو عاقبت بخير کنه ....

1393/07/27 - 19:08 Like
sargoroohe-salehin

نه ما هیچ وقت بحث نمیکنیم:)

1393/07/27 - 19:13 Like
mahdia

اختلاف نظره

نخطه:|

1393/07/27 - 19:30 Like
sargoroohe-salehin

گیس کشیه:)

1393/07/27 - 22:46 Like
andishe

سلام دینداری !

1393/07/27 - 23:19 Like
mahdia

هه
سلام ..
ابجی ثمین گفتن من حرفی نزنم ولی من در موض خودم هستم ..
گیس کشی هم نبود اختلاف نظر بود ..

1393/07/27 - 23:25 Like
odiseh

مهدیا:|

1393/07/27 - 23:26 Like
behesht-110

دوستان دیگه بحث کارشناسی رو بزاریم کنار ان شاءالله همه وقتی رفتن سر خونه زندگیشون کاملا متوجه میشن قضیه از چه قراره!
بحث به نا کجا اباد کشید!

1393/07/27 - 23:28 Like
modir

یکی از مشکلات بهشت اینه که سرتاپاش همه مجردن ...
خب چهارتاتون متأهل شید دیگه
خرجش یه جعبه شیرینیه ...

1393/07/27 - 23:29 Like
odiseh

مدیر شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره

1393/07/27 - 23:30 Like
mahdia

ثمین که شد ...
بسه دیگه!!!!:d
شما که مدعی هستید جناب مدیر چرا خودتونبهما شیرینی نمیدین؟؟؟
خرجش یه جعبه شیرینیه ..:)

1393/07/27 - 23:30 Like
behesht-110

راه حلش اینه کلا بهشت رو تعطیل کنید دیگه هیچ مجردی توش پیدا نمیشه شیرینی هم نباید بدین :| :)

1393/07/27 - 23:31 Like
modir

من فرق می کنم ...

1393/07/27 - 23:32 Like
mahdia

@گمنام
:d
@مدیر
چه فرقی اونوخ؟
{-9-}{-14-}{-10-}

1393/07/27 - 23:35 Like
modir

من کلاً فرق می کنم ... ذاتاً ...

1393/07/27 - 23:35 Like
odiseh

عهم!!دوستان بحث رو بیراهه نکشونید...اجی بیقرار میاد گوشاتونو میکشه.گفته باشم

1393/07/27 - 23:37 Like
mahdia

چن ماه پیش یادتون رفته کربلایی؟؟؟

خو من زیادی با همه فرق فوکولم ..
من همسر شهیدم!!!:)
مگه نه اقای اردیبهشتی؟؟؟
@sargoroohe-salehin

1393/07/27 - 23:37 Like
behesht-110

یه نفر صداشون کنه الان واقعا جاشون خالیه!!
اجی بیقرار ....

1393/07/27 - 23:38 Like
mahdia

به مدیر بگو خـــو ..

1393/07/27 - 23:38 Like
sargoroohe-salehin

نه شهیده همسرید:D

1393/07/27 - 23:39 Like
mahdia

:|

1393/07/27 - 23:41 Like
bigharar

@گمنام
@ثمین
ممنون از دلسوزیهاتون بابت خونه ی خودتون ... {-35-}
یک ساعتی هست که دارم دیدگاه های این چند ساعته رو می خونم !!!
یه جاهایی واقعا تاسف خوردم
حرفا و اصطلاحاتی رو بعضی دوستان به کار بردند که از یه بهشتی خیلی بعیده !!! {-15-}
همه ی دوستان بهشتی برای من قابل احترامند و من خاک کف پاشونم
اما
از عزیزان بهشتی انتظار دیگه ای میره !!!
بیشتر حرف زدن جایز نیست ...
تا همین جا هم اگر به دیو هفت سر تبدیل نشده باشم ، جای شکرگزاری داره ... :)
ان شاءالله عاقبت بخیر شید ... {-35-}
التماس دعا ...

1393/07/27 - 23:58 Like
sargoroohe-salehin

اختلاف نظر بود{-15-}{-7-}

1393/07/28 - 00:01 Like
mahdia

بله!!
کاملا ..
فقط انگار من منظورمو بد به سارا فهموندم ..
گفتم شعور لازم برای زندگی مشترک که همه موارد دوستانو اعم از غر زدن و بداخلاقی و خساست اقایون و عدم درک رو در بر میگیره ..

1393/07/28 - 00:11 Like
sargoroohe-salehin

الان یکی پیدا میشه میگه یعنی من بی شعورم؟؟؟؟؟:D

1393/07/28 - 00:12 Like
mahdia

والا:|
من کلی ح ف زدم سارا به خودش گرفت و هر چی دلش خواس بارم کرد ...

1393/07/28 - 00:14 Like
odiseh

اقای اردیبهشتی هیزم بیاره معرکه شدیدا

1393/07/28 - 00:14 Like
mahdia

خخخخخخخخخ

اجبااااااا

ابجی امروز بد قاطی بودماااااااا
این از بهشت امروز اونم از حوزه که تا حالا انقد توهین نشده بودم ..

1393/07/28 - 00:16 Like
sargoroohe-salehin

خانوم ثمین اینورا هوا سرد شده خب:) هیزم میاریم گرم میشیم:) کیف داره:D

1393/07/28 - 00:17 Like
modir

فقط پست هایی که مربوط به ازدواجه آخرش دعوا می شه ... تجربه اثبات کرده ...

1393/07/28 - 00:18 Like
mahdia

من دیگه حرفی نمیزنمـــ که هیزم رشتیا گرم بشه!!!
والا ..

1393/07/28 - 00:19 Like
odiseh

دقیقا کربلایی

1393/07/28 - 00:20 Like
modir

تجربه اثبات کرده ریشه تموم دعواهای بهشت مربوط به شمالی هاست ...

1393/07/28 - 00:22 Like
sargoroohe-salehin

دعوا چیه اختلاف نظره عه:)
این بارونی که اینجا میباره 2 3 ساعت دیگه به شمام میرسه خانوم مهدیا:)

1393/07/28 - 00:22 Like
odiseh

کربلایی با این حرفت کل بهشتو به اتیش میکشن

1393/07/28 - 00:24 Like
mahdia

ثــــمین!!:|
تو که خودت ودی و دیدی دعوا رو این مشدی شروع کرد
@اردیبهشتی
یک سعتی هس که بارون میاد ...
همش هم تقصیر رشته!!!!!
پ.ن:
یا علیـــــــــــــ
شانس بیارم دیسکاریج پیداش نشه ..:(

1393/07/28 - 00:27 Like
modir

البته به غیر از خانوم دیسکاریج که همیشه آرومه
کپسول اتفاء حریق (خانم بی قرار) داریم در بهشت
نگران نباشید .. ..

1393/07/28 - 00:28 Like
mahdia

چه ربطی به ادواج داره کربلایی؟؟؟

1393/07/28 - 00:29 Like
odiseh

کربلایی خخخخخخ

1393/07/28 - 00:30 Like
modir

نمیدونم
باید از شما پرسید ... !

1393/07/28 - 00:30 Like
mahdia

ما که اولین باره دعوامون میشه در مورد ازدواج ..
همچین میگین انگار عامل دعواهای بهشت منم ..:|

1393/07/28 - 00:31 Like
modir

اتفاقاً منظورم همین بود ...

1393/07/28 - 00:32 Like
mahdia

دیسکاریج آرومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخ
جوک عست ..:|
منم اون قدر ها هم شر که فکر می کنید نیستم ..

1393/07/28 - 00:33 Like
mahdia

منم منکر نیستم که شیطونم ولی میگم با بلاهای خدایی که سرم اومده اروم شدم ..
@مدیر
برید خدا رو شکر کنید که اروم شدم ..
یقین بدونید اگر همون مهدیای قبل بودم الان کلید بهشت تو دستام بوود ..

1393/07/28 - 00:37 Like
odiseh

:||||

1393/07/28 - 00:38 Like
mahdia

باور کن!!!!!!!!

1393/07/28 - 00:40 Like
discourage

bahas tamiz pish nemireh:( adam nareh noskheh mobile:(

1393/07/28 - 00:43 توسط Mobile Like
mahdia

اجب
ههه
اره بابا
مشدی بحثو بهم ریخت و من و رگ سادات و ...

1393/07/28 - 00:46 Like
patric

.............

1393/07/28 - 03:21 Like
modir

شانس آوردیم فاطمه الربیع نیست ...
وگرنه بهشت چیزی شبیه به کوبانی شده بود ....

1393/07/28 - 10:11 Like
ravi64

@maede2424
@dayi
شما هم نظرات خود را در مورد مطلب بیان کنید .

1393/07/28 - 10:38 Like
sargoroohe-salehin

هیزم ئاره تموم میشه:(
ولی حق با خانوم قهوه ای بود.:)

1393/07/28 - 12:49 Like
sargoroohe-salehin

احسنت مدیر

1393/07/28 - 12:54 Like
modir

واقعیت مطلق ...

1393/07/28 - 12:56 Like
mahdia

واقعا هم همینه ..
قصد دعوا ندارم ولی یکی بیاد به سارا باجی بگه ..
بخدا زندگی فقیرانه به نظر لذتش بیشتره تا زندگی مرفهانه ..
زیاد پول داشتن دل ادمو میزنه ..
این نظر من به شخصه ست ...
به کسی هم کاری ندارم ..

1393/07/28 - 13:18 Like
sargoroohe-salehin

اوه اوه اوه مهدیا خانوم چی بهت گفت خانوم قهوه ای،اگه من جای شما بودم...

1393/07/28 - 16:16 Like
modir

خخخخخخخخ

1393/07/28 - 16:23 Like
nazi

دیــــن

صـــداقت

1393/07/29 - 15:52 Like
modir

لا اعصاب معصاب ...

1393/07/29 - 18:23 Like
mahdia

خخخخخخخخخخخ

1393/07/29 - 19:30 Like
mahdia

بابا دمت گرم سارا جانــــــ
تونستی از دهن مدیر کلمه لا اعصاب معصاب در بیاری!!!!!
مدیری که همیشه رو اصاب مصاب من اسکیت سواری می فرمایند!!!

1393/07/29 - 19:31 Like
modir

:|

1393/07/29 - 19:35 Like
mahdia

:D

1393/07/29 - 19:57 Like
MADARM-ZAHRA

اوووووووف صدتا دیدگاه اضاف شده.نصفشم نشد بخونم
اقا چرا میجنگید? خو هر کس ی نظری داره تو زندگی خودشم پیاده میکنه.اجباری برای دیگران نداره که
لطفا گیر الکی ندید،از شوخی شروع شدا ولی تهش خراب شد
ممنونم از خانوم behesht. منم تجربه زیادی ندارم.نظر شخصی خودم و یسری کتابا و سخنرانیهای مشاوره رو گفتم.
الان تهش نفهمیدم بحث جدید درباره چیه?? تا بنظرم

1393/07/29 - 21:59 Like
MADARM-ZAHRA

ببخشید منظورم کاربر. @behesht-110 بود

1393/07/29 - 22:00 Like
mahdia

ما هم نگفتیم نظر طرف بده ..
نظر همو نقد کردیم در اخرش منتها بزرگواران لطف کردن ما رو نفهم خوندن ..

1393/07/29 - 23:10 Like
MADARM-ZAHRA

خو منم میگم که اخراش بد شد.
ماهنوز یاد نگرفتیم روش درست نقد و بخث رو.
البته چون نخوندم که هرکدوم از دوستان چی گفتن.وازد جزییات نشید لطفا

حالافکر کنم دیگه کم کم باید صاحب پست برن سراغ یه جمع بندی!! نه?
خ

1393/07/29 - 23:54 Like
modir

بحث کردن خانوم ها نتیجه ای بهتر از این نمی تونه داشته باشه ...

1393/07/29 - 23:57 Like
MADARM-ZAHRA

مدیر &&ز شما دلتون هوس بدو بیراه شنیدن کرده??

1393/07/30 - 00:04 Like
MADARM-ZAHRA

باز*

1393/07/30 - 00:05 Like
modir

من وقتی کار خیر هم می کنم باز بد و بی راه می شنوم ... :) [لينک هم فقط براي اعضا قابل مشاهده مي باشد]

1393/07/30 - 00:08 Like
MADARM-ZAHRA

خخخخخخخخخخخخخ
مدیریته و مسیولیتای سنگین و صبر و بردباری بینظیر!!!!!!!! شوما
خخخ
میگم یه دوتا گزینه دیگه بزارید: فحش مورد علاقه /نحوه مرگ مورد علاقه

1393/07/30 - 00:16 Like
modir

خوشبختانه من صبرم زیاده :)

1393/07/30 - 00:18 Like
PICHAK

والا هر چی دین گفته. هم کفو بودن در اصل و اعتقادات. بقیش حاشیه و ساخته ذهن ماست. :)

1393/08/2 - 11:29 Like
modir

:)

1393/10/9 - 11:42 Like

امتياز مثبت

(19 کاربر)

باز نشر